سرتیپ فضلی: ۸ بسیجی در حوادث اخیر کشته شده‌اند

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران اعلام کرده است که در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران ۸ نفر از نیروهای بسیج کشته و ۳۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

سرتیپ علی فضلی عصر روز چهارشنبه 3 تیر (24 ژوئن) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "حدود ۳۰۰ تن از عزیزان بسیجی در حوادث گذشته توسط چاقو، قمه و شمشیر مجروح شده اند و حدود ۸ نفر از این عزیزان نیز در دفاع از مردم تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند".

در روزهای اخیر شایعه ای در شبکه های اجتماعی اینترنتی فارسی زبان منتشر شده بود مبنی بر اینکه علی فضلی به دلیل تمرد از دستورات مربوط به اعمال خشونت علیه معترضان به نتیجه انتخابات، دستگیر شده است.

به نظر می رسد یکی از دلایل برگزاری کنفرانس خبری روز چهارشنبه، نشان دادن نادرست بودن این شایعه بوده است.

سرتیپ فضلی در این کنفرانس خبری گفت: "در صورتی که عناصر اصلی و عوامل بروز اغتشاش و آشوب های اخیر در مسیر عقلانیت قرار نگیرند و همچنان به ارتکاب اعمال مجرمانه، ضد انقلابی و مغایر با امنیت ملی کشور مبادرت نمایند، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج در برخورد قاطع با آنها درنگ نخواهند کرد".

او اضافه کرد: "تن دادن به قانون و تسلیم شدن در برابر اراده و خواست ملت ایران تنها نسخه ای است که می تواند در شرایط فعلی باعث نجات فریب خوردگان و پیاده نظام استکبار جهانی گردد و لذا ما به آنها توصیه می کنیم تا دیر نشده به دامان پر مهر و عطوفت نظام اسلامی و ملت بزرگوار ایران بازگردند و بیش از این خود را بازیچه دست آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نسازند".

نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی تمامی رفتار و حرکات عناصر فعال در این صحنه را به طور دقیق رصد کرده و تحت کنترل دارند

سردار فضلی

سرتیپ فضلی همچنین با بیان اینکه پروژه تخریب و اغتشاش و سلب امنیت و آسایش مردم شکست خورده است، افزود:"هم اینک نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی تمامی رفتار و حرکات عناصر فعال در این صحنه را به طور دقیق رصد کرده و تحت کنترل دارند و در صورتی که اقدامی غیرقانونی و خلاف خواست مردم از خود بروز دهند باید در انتظار برخورد قاطع و قانونی از سوی نیروهای مدافع قانون و آرامش در جامعه باشند و من از دریادلان بسیجی تشکر می کنم که در مقابل اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم و سرد جانانه ایستادگی کردند تا مردم شریف ما امنیت و آسایش خود را دوباره بدست بیاورند".

او اضافه کرد:" برخی از اراذل و اوباش متواری هستند، اما فرزندان ملت بی‌گمان آنها را به مجازات خودشان خواهند رساند".

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران رسانه های غربی را متهم به فضاسازی در مورد حوادث اخیر کرد و گفت: " متاسفانه شاهد بودیم که برخی از رسانه‌های بیگانه، مستقیم و غیر مستقیم به هدایت فرماندهی آشوب ها می پرداختند که امیدواریم با حماقت خودشان بیش از این مردم ما را عصبانی نکنند، ما این حوادث را از ذهن خودمان دور نمی کنیم و در روزی که لازم باشد برخی مسایل را بر زبان خواهیم آورد و باید از کسانی که با بی توجهی به قانون و فرمایشات دلسوزانه مقام معظم رهبری مسبب اصلی این فجایع هستند پرسید مسئولیت این خون‌های ریخته شده با کیست و این همه مجروحین و مصدومین را چه کسی پاسخگوست"؟

سردار فضلی افزود:" در جایی کسی تیر می‌خورد و هنوز اصل حادثه مورد شبهه است که می‌بینیم به سرعت تصاویر آن در رسانه‌های غربی پخش می‌شود، اما در موقع مقتضی حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند که چه کسانی پشت این قضایا هستند".

تصاویری از کشته شدن تعدادی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران اخیرا در اینترنت منتشر شده که تأثیری عمیق بر افکار عمومی مردم در کشورهای مختلف گذاشته است.

2 نظرات:

  ناشناس

۵ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۳

دروغ محض به این میگن. این همه فیلم ازتون هست که مردم عادی رو زدین کشتین. خونه ها و اموالشون رو خراب کردید. فیلم هست. عکس هست. بعد میگید مردم شما رو کشتن؟! شما چه جور مسلمان هایی هستید؟

  ناشناس

۶ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۱

1- دوشنبه 8 تیر ساعت 18 زنجیره انسانی از میدان تجریش تا میدان راه آهن2- پنجشنبه 11 تیر ساعت 18 تجمع در میدان های ولی عصر, انقلاب, تجریش و هفت تیر3- دوشنبه 15 تیر ساعت 18 تجمع در مقابل زندان اوین4- پنجشنبه 18 تیر به مناسبت سالگرد کوی دانشگاه مقابل دانشگاه تهران با حضور تمامی مردم و دانشجویان5- ایرانیان خارج از کشور مقابل سفارت ایران در همان کشور با شعار نویسی روی دیوار سفارت6- فریاد الله اکیر هر شب ساعت 10 تا 10:30 در پشت بام منازل7- شعار نویسی روی دیوارها و اسکناس ها

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.