چهره های اصلاح طلب بعد از اعتراف (دروغین) مقابل دوربین آزاد میشوند

پارلمان نیوز: در حالیکه اکثر قریب به اتفاق رسانه های اصلاحطلب مورد سانسور و یا توقیف و فیلترینگ قرار گرفته است و در این روزها کمتر مرجعی حاضر به پاسخگویی در خصوص وضعیت دهها چهره سیاسی اصلاح طلب است هر روز در رسانههای برون مرزی و در محیط مجازی اخباری که صحت و سقم آن به دلیل عدم اطلاعرسانی مسئولان مشخص نیست منتشر میشود.


به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلماننیوز»،
یکی از شایعاتی که در روزهای اخیر در محیطهای مجازی و برخی سایتهای خبری و وبلاگها با وسعت زیادی منتشر شده است خبری است از شکنجه مصطفی تاجزاده، عبدالله رمضانزاده و محسن امینزاده در زندان، که متاسفانه به دلیل سکوت مسئولان هر روز این خبر برای بسیاری واقعی تر به نظر میآید.

همچنین در انبوه شایعات تولید شده این شایعه به گوش میرسد که این سه چهره اصلاحطلب که همگی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز بودهاند به شرط اعتراف مقابل دوربین آزاد میشوند، شایعهای که باز هم به دلیل سکوت مراجع مسئول در حال تبدیل شدن به یک واقعیت برای عموم مردم است.

از سوی دیگر ادامه حبس سعید حجاریان که بدون پرستار و بدون درمانهایی که از زمان ترور به صورت مرتب بر روی او انجام میشده است سلامت جسمی او را به شدت به خطر انداخته موجی از نگرانی را در بین خانواده، دوستان و هوادارانش ایجاد کرده است.

به نظر میرسد اطلاع رسانی شفاف در اسرع وقت توسط مسئولان قضایی و امنیتی در خصوص وضعیت افراد بازداشت شده میتواند به روشن شدن فضا و حاکم شدن آرامش نسبی بر خانوادههای بازداشت شدگان کمک شایانی کند و جلوی انتشار شایعات بیشتر بدین ترتیب گرفته شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.