دلسوزی ممنوع!

اینم از عواقب دلسوزی برای یک بسیجی


كاربران فارس از حماسه اين شيرزن بگويند

خبرگزاري فارس:در پي انتشار فيلمي از يك شيرزن فداكار كه در برابر حملات اوباش به يك بسيجي، خود را سپر مشت و لگدهاي آنان مي‌كند، كاربران فارس در تماس‌هاي متعدد به ارائه نقطه نظرات خود درباره اين حماسه پرداختند.

به گزارش خبرنگار سياسي فارس، پس از پخش فيلم اين حماسه بزرگ، كاربران و مخاطبان فارس در تماس‌هاي مختلفي كه از طريق تلفن، ايميل و گذاشتن كامنت‌هاي خبري با ما داشتند به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند . با توجه به احساسات پاك و بي‌آلايش كه در اين تماس‌ها ارائه شد، در نظر داريم مجموعه‌اي از اين نظرات را در روزهاي آينده گردآوري و منتشر نمائيم.

منتظر بيان احساس، نگاه و نظر شما در قالب‌هاي نوشتاري نظير شعر ، قطعه ادبي ، دستنوشته يا هر پيام كوتاه احساسي هستيم.

3 نظرات:

  ناشناس

۲ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۴

این شیر زنه فداکار خود نیز یکی از کسانی است که اوباش خطابشان میکنید

  اردی خان

۲ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۵

دلسوزی ممنوع. اون شیرزن اشتباه کرد. یعنی اشتباه نکر چون دل پاکی داشت و انسان واقعی بود فکر می کرد که این وحشیها اصلاح پذیر هستند. نمی دونه که عشق موتور هزار و اسلحه کمری و قدرت طلبی و زورگویی چشم این جماعت را کور کرده و نمی گذارد که به انسانیت فکر کنند. اگر اون بسیجی انسان بود می دید که 30 سال هست مردم از بسیج نفرت دارند و نمی رفت تا بسیجی بشه و بعد هم از پشت موتور هزار پایین کشیده بشه و کتک بخوره. ایشون نباید دلسوزی خودش را برای این گرگهای وحشی به کار می برد.

  ناشناس

۲ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۳۱

اتفاقا دلسوزی ایشون نشون داد که مردم ما هنوز هم صلح طلب هستن و میخوان با انسانیت ایرادهاشون رو مطرح کنن و پاسخ انسانی ببینن. کاری که این خانوم میکنه بسیار ارزشمنده و ای کاش اون مردم هم دست از زدن بسیجی برمیداشتن. (هر چند شخصا دلم خنک شد وقتی ماشینه اومد از روش رد بشه و مثل تیر از جاش بلند شد!)
این وبلاگ بهتره به جای تقویت روحیه آشوب، که راه به جایی نمیبره و با عنوان شورش های کور سرکوب میشه، به تقویت روحیه مبارزه مدرن و اعتصاب و اعتراض های مدنی بپردازه.

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.