دیوار فیس بوک جناب موسوی

امروز رسانه شماید، اطلاع رسانی و زنده نگاه داشتن امید وظیفه ی شماست

5 نظرات:

  Unknown

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۲

ma hame arezo darim ke dar iran bashim va pa be paye shoma be in diktator dars bedaim ke intori khone melat va mardome va ham vatane maro dare mikhore

  ناشناس

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۰

رمز پيروزي اينكه تا آخرين لحظه با هم باشيم و راهپيمايي كنيم و كوتاه نياييم

  ناشناس

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۸

سلام من امیدوارم این اول مبارزه ملت ایران برعلیه دیکتاتوری دینی باشد من پیشنهاد میکنم همانطور که مهندس موسوی در اطلاعیه خود عنوان کرد " خلاقيت شما مردم همچنان ميتواند حقوق مشروع تان را در چهره هاي مدني جديد مورد پيگيري قرار دهد و محقق کند"،در روزهای که برای راهپیمایی برنامه خاصی اعلام نمیشود،مردم در میادین بزرگ شهر مانند توپخانه،فردوسی،هفت
تیر،ولیعصر،آزادی،صادقیه و ونک به صورت انبوه تنها در پیاده روها و بدون دادن شعار اقدام به تجمع های بزرگ نمایند

  ناشناس

۱ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۷:۴۳

دلم برای این مرد خسته و اندوهگین آذربایجانی می سوزد . شاید ستارخان دیگری شود یا باقرخان دیگری ٬ تا همین حالا هم میرحسین موسوی چنان رفتار کرده است که شایسته است نامش با احترام ادا شود

  ناشناس

۱۰ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۱۳

همراه با تأسف فراوان از غارت فرهنگ غني ايران و ايراني از منشور کوروش تا فرش کاشان و خليج فارس و .... باز هم فاجعه ديگري در راه است :

نقل قول مستقيم از يکي از دوستانم را برايتان ارسال مي دارم و اميدوارم که شما نيز همچون من ابراز ناراحتي خود را بيان فرماييد .



"يك خبر تازه شنيدم گفتم شايد شما هم نشنيده باشيد . سازمان ملل متحد نظر سنجی بزرگی را در ارتباط با ثبت جهانی نوروز انجام داده است مبنی بر این که اگر یک میلیون نفر از ایران به سازمان ملل ایمیل بفرستند این روز به نام ایران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافی ایمل زده نشود این روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد. از حق کشورتان دفاع کنید و نگذارید کهنام ایران و ایرانی از جهان محو شود. نگذارید که بلایی که بر سر خلیج فارس ما آمد بر سر نوروز ما هم بیاید . ایرانی نیستید اگر اين مطلب را براي دوستان و ايرانيان ديگري که مي شناسيد نفرستيد و آنها را مطلع نسازيد تا جلوي اين فاجعه گرفته شود. "



http://www.PetitionOnline..com/Norouz

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.