تکذیب خبر حضور موسوی در خیابان جیحون

بنا به گزارش ها از ایران، سایت اینترنتی قلم نیوز که نزدیک به میر حسین موسوی، یکی از کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات رئیس جمهوری در این کشور است، اخبار مبنی بر حضور او در خیابان جیحون در جریان درگیری‌های روز شنبه (30 خرداد)، را تکذیب کرده است.

سایت قلم نیوز، در باره این خبر که در برخی از سایت‌ها از جمله بی بی سی فارسی منتشر شده بود، گزارش کرده است که آقای موسوی روز گذشته در هیچ یک از خیابان‌های تهران حضور نداشت.

رد این خبر در حالی است که خبرگزاری رویترز روز شنبه به نقل از شاهدان عینی گزارش کرد که آقای موسوی در خیابان جیحون حاضر شده است و این خبر در رسانه های بین المللی انعکاس گسترده ای پیدا کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان عینی نوشته بود که آقای موسوی در سخنان خود در خیابان جیحون تهران در نزدیکی خیابان آزادی که روز گذشته شاهد درگیری هزاران معترض با نیروهای دولتی بود، گفته است که "آماده شهادت" است و به راهش ادامه خواهد داد.

از هفته گذشته و به دنبال اعلام نتایج انتخابات، شهرهای مختلفی در ایران شاهد اعتراضاتی بوده است. در برخی شهرهای ایران میان هواداران نامزدهای معترض با نیروهای امنیتی درگیری روی داد. بر اثر این درگیری ها تعدادی از معترضین کشته و چندین نفر زخمی شده اند.

در اثر محدودیت شدیدی که بر فعالیت های رسانه ها در ایران اعمال شده است، گزارشهای ضد و نقیض فراوانی در خصوص اوضاع سیاسی جاری ایران از این کشور مخابره می شود. برخی وبسایتهای نزدیک به نامزدهای اصلاح طلب هم در گذشته گفته اند که مورد هدف "هکر"ها قرار گرفته اند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.