بیانیه وبسایت قلم درباره هک شدن صفحه

طی تماس های مکرر صورت گرفته از سوی کمیته نوآوری و توسعه فناوری اطلاعات حزب کارگزاران سازندگی ایران با ستاد مرکزی میرحسین موسوی مبنی بر اطلاع از عدم هک شدن سایت قلم و عدم پاسخگویی آنان، همچنین حساسیت تعداد بالایی از حامیان و نگرانی آنها، هشداری درباره امکان هک شدن این وبسایت منتشر شد

با عرض معذرت از مسئولین، در فضای کنونی شبهات بسیار به وجود می آیند خصوصا حذف کردن یکی از بیانیه ها
بعد از انتشار و خواستن مشخصات آسیب دیدگان که بسیار جای سوال داشت و موجب نگرانی ما از هک شدن و یا فشار به مسئولین بود. از مسئولین قلم نیوز استدعا داریم جهت رفع شبهات با آدرس ایمیل صفحه و یا کمیته مربوطه تماس بگیرند

بیانیه قلم بدون تایید و یا تکذیب تیم این صفحه ،اطلاع رسانی می شود

خبر هک شدن قلم کذب محض است/ مردم به شایعات هدفدار بیگانگان توجه نکنند

قلم - در پی پخش شایعاتی مبنی بر هک شدن سایت قلم و دامن زدن رسانه های خارجی به این خبر کذب، تاکید می شود که سایت قلم با مشکل هک شدن مواجه نشده و انتشار چنین شایعاتی در راستای دور کردن ذهن مردم از مسیر اصلی دریافت اخبار مهندس موسوی است.
روز یکشنبه در برنامه های برخی رسانه های خارجی فارسی زبان و برخی سایت ها از جمله فیس بوک و تویتر شایعاتی مبنی بر هک شدن سایت قلم مطرح شد و به سرعت به این شایعه دامن زده شد؛ اگرچه سایت قلم بنا ندارد با انتشار هر شایعه ای به توضیح و رد شایعات بپردازد -کما اینکه پیش از این نیز چنین شایعه ای مطرح شده بود- اما این بار به دلیل حساسیت مقطع زمانی که در آن قرار داریم، تاکید می شود که قلم با مشکل هک مواجه نشده است.

مخاطبان گرامی سایت توجه داشته باشند که بارها تاکید شده است که اخبار رسمی مهندس موسوی از این سایت (قلم) و کلمه منتشر می شود و طبیعتا اگر هک شده بود نباید آخرین بیانیه ها و اخبار مهندس موسوی را منتشر می کرد. از مردم عزیز و هوشمند ایران درخواست می شود به شایعاتی توجه نکنند که به شکل هدفدار منتشر می شوند و توجه داشته باشند که در شرایط فعلی کشور بسیاری از رسانه های بیگانه تلاش دارند با بی اعتماد کردن مردم به پل ارتباطی میرحسین موسوی با جامعه، از فرصت استفاده کرده و دیدگاه ها و نظرات خود را به جامعه تحمیل کنند. از سوی دیگر برخی از هموطنان عزیز که از امنیتی شدن فضای موجود نگرانند، دقت داشته باشند که بدون استدلال منطقی تبلیغات و چنین شایعات و اخبار کذبی را نپذیرند و ناخواسته در مسیر گسترش شایعاتی قرار نگیرند که زیان اصلی آن به مردم، کشورمان و میرحسین موسوی وارد می شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.