مجروح کردن کیان امانی عکاس و فتو ژورنالیست/ تصویری

کیان امانی عکاس و فتوژورنالیست ایرانی، عکاس خبرگزاری میراث فرهنگی (خبرگزاری CHN) که برای بعضی از نشریات خارجی هم عکسبرداری می کند، روز سه شنبه 26 خردادماه ساعت 21 در محدوده خیابان گاندی تهران در حالیکه مشغول تصویربرداری از اعتراضات مردمی بود توسط نیروهای لباس شخصی و امنیتی مجروح شد

خبرگزاری هرانا : کیان امانی عکاس و فتوژورنالیست ایرانی، عکاس خبرگزاری میراث فرهنگی (خبرگزاری CHN) که برای بعضی از نشریات خارجی هم عکسبرداری می کند، روز سه شنبه 26 خردادماه ساعت 21 در محدوده خیابان گاندی تهران در حالیکه مشغول تصویربرداری از اعتراضات مردمی بود توسط نیروهای لباس شخصی و امنیتی مجروح شد.

نیروهای لباس شخصی شبه نظامی که مجهز به باطوم، زنجیر، چاقو و.. بودند دو دوربین و لنز حرفه ای او را شکستند. پس از اعتراض آقای امانی به این رویه نیروهای مورد اشاره با چاقو به آقای امانی حمله کرده و وی را مجروح نمودند و حتی پس از این آسیب نیز همچنان به ضرب و شتم این فتوژورنالیست پرداختند. آقای امانی نهایتاً توسط مردم به بیمارستان منتقل شد.

محدودیت و ممعانت از فعالیت فعالان عرصه مطبوعات در حالی در ایران صورت میگرد که صدها خبرنگار و عکاس خارجی به علت عدم تمدید ویزا مجبور به خروج از ایران شده اند و سایر خبرگزاریها نیز از پوشش اعتراضات اخیر در ایران منع شده اند.

دولت ایران با سانسور شدید روزنامه ها، مختل نمودن اینترنت، قطع سرویس پیام کوتاه، قطع تلفن همراه و مختل نمودن حداقل امکان اطلاع رسانی، عملا اجازه هیچگونه اطلاع رسانی از اعتراضات مردم معترض در ایران و حواشی آن را نمی دهد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.