برخی دانشگاه های ايران در پی حملات لباس شخصی ها تعطيل شدند

به دنبال تشديد اعتراض ها به نتايج انتخابات و همچنين حمله نيروهای امنيتی و لباس شخصی به خوابگاه های دانشجويی، بنابر گزارش های دريافتی دانشگاه های شريف، اميرکبير، تهران، تبريز و شيراز با تعويق امتحانات، خوابگاه ها را تعطيل کرده اند.

اين در حالی است که بر اساس برنامه تحصيلی دانشگاه ها، امتحانات دانشجويان بايد درهفته ای که گذشت، برگزار می شد. دانشگاه تهران يک روز پس از حمله به خوابگاه دانشجويان در کوی دانشگاه، به دانشجويان اعلام کرده بود که می بايست هرچه سريعتر خوابگاه ها را تخليه کنند.

نيروهای سازماندهی شده، بامداد روز دوشنبه گذشته به کوی دانشگاه تهران حمله کردند که به گفته دفتر تحکيم وحدت در اين حمله هفت دانشجو کشته شده اند.

خبرنامه اميرکبير در اين زمينه گزارش داده است: «تعدادی از دانشجويان آزاد شده کوی دانشگاه تهران اعلام کردند در بامداد دوشنبه افراد لباس شخصی که به انواع سلاح های سرد و گرم مجهز بودند، پس از اعمال جناياتی وحشتناک در حق دانشجويان و تخريب تمامی اتاق ها و وسايل، بيش از ۵۰ دانشجو را به زير زمين ساختمان وزارت کشور منتقل کردند.»

در همين زمينه به گزارش خبرنامه امير کبير، دانشگاه های تبريز و شيراز نيز از سه روز گذشته حالت نيمه تعطيل به خود گرفته اند و مسئولين دانشگاه از دانشجويان خواسته اند که ظرف ۴۸ ساعت خوابگاه های خود را ترک کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.