رهبر حزب الله لبنان: چهل میلیون ایرانی به ولایت فقیه رأی دادند

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، دیشب در یک سخنرانی زنده تلویزیونی به طرفداری از نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخت و گفت مشکلاتی که در اعتراض به نتایج انتخابات در ایران به وجود آمده بزودی پایان خواهد یافت.

سیدحسن نصرالله در حالی که جمع زیادی از هوادارانش در حومه شیعه نشین جنوبی بیروت به صفحه عظیم تلویزیون بزرگ حسینیه سیدالشهدا چشم دوخته بودند، در مورد اعتراضهایی که به نتیجه انتخابات ایران شده گفت: "البته بله، بعضی از دوستان ما در ایران به خاطر اختلاف بر سر شمارش آرا مشکلاتی ایجاد کرده اند، همیشه در ایران از این جور اختلافات بوده اما با حضور ولی فقیه، آیت الله خامنه ای و خردمندی ایرانیان، ایران از این بحرانی که پیش آمده به آسانی گذر خواهد کرد".

وی که از نخستین شخصیتهای سیاسی خارجی بود که پس از اعلام نتایج انتخابات ایران، اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد را به او تبریک گفت افزود: "دنیا چهل میلیون ایرانی را که از بامداد تا شامگاه صف کشیدند تا در نظامی اسلامی و در حکومت ولایت فقیه، رأی بدهند ندید؟ کجای جهان عرب ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟"

سیدحسن نصرالله گفت کسانی که در مورد شرایط کنونی در ایران در حال خیالبافی و تحلیلند و امید و آرزوهایی در ذهن می بافند، دچار توهمند.

1 نظرات:

  sajoo

۲۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۵:۱۴

سگ زرد برادر شغاله معلومه که وقتی محمود به حماسه بزرگ ما می گوید خس خاشاک این عرب هم می گوید توهم

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.