تلویزیون ایران از کشته شدن ۱۰ نفر در جریان درگیری های دیروز خبر داد

شبکه خبر صدا و سیمای ایران می گوید ۱۰ نفر در جریان درگیری های دیروز در تهران کشته و حدود ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.
این شبکه بنقل از احمد رضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت که این نیرو برای پراکنده کردن معترضان از سلاح گرم استفاده نمی کند بلکه کشته ها و زخمی ها به دلیل آن بوده که به گفته این شبکه "عوامل تروریست" از سلاح گرم و سرد استفاده کردند.
این درحالی است که شبکه سی ان ان به نقل از منابع بیمارستانی، شمار کشته شدگان در حملات دیروز به معترضین در تهران را دستکم ۱۹ نفر اعلام کرده است.

تلویزیون ایران همچنین پیشتر گفته بود که در آتش سوزی دیروز در مسجدی در خیابان لولاگر تهران، چند نفر کشته شدند. این تلویزیون افرادی را که «اغتشاش گران» خواند، مسئول حمله به این مسجد دانست اما اندکی بعد خبر خود را تصحیح کرد و گفت که کسی کشته نشده است.

1 نظرات:

  ناشناس

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۸

نمیدونم خبرت مال چه ساعتی است اما من در شبکه خبر ساعت دوازده ظهر شنیدم که با چه آب و تابی این را میگفت. خدایشان لعنت کند. مردم را یکپارچه کرده اند اغتشاش گر و اراذل و اوباش .
اگر ندا بود می دید که لحظاتی بعد عکس شهادت مظلومانه اش از جو سانسور و بی خبری ایران گذشت و به اقصی نقاط جهان ارسال شد و ساعاتی بعد همین ایرانیان متاثر از این جریان جلوی سازمان ملل تجمع کردند و اینبار خواسته دیگری هم مطرح کردند" پیوستن اعضای نمایندگی ایران در سازمان ملل به جمع خود" شهادتت مبارک باشد. چه سعادتی نصیبت شد چه قدر این نوع رفتن سرقفلی دارد. بجای بستر بیماری در راه آرمان خود شهید شدن.

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.