اقدام خطرناک و ناشیانه: این‌بار نامه جعلی محصولی به رهبری!

پس از انتشار نامه جعلی منسوب به حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در یکی از سایت‌های اینترنتی و نیز دستکاری نامه بسیج با فتوشاپ توسط یک خبرگزاری مشهور،‌این‌بار عده‌ای در یک اقدام ناشیانه به تصویرسازی نامه‌ای پرداخته‌اند که مدعیند صادق محصولی، ‌وزیر کشور به رهبر انقلاب نوشته است.


همزمان با تنش‌های گسترده و برخی ابهامات در خصوص نتیجه انتخابات اخیر ریاست جمهوری، برخی فتوشاپ کاران حرفه‌ای،‌اخیراً‌در اقدامی ناشیانه دست به ساختن نامه‌ای جعلی با مضمون نتایج اصلی آراء کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، پس از انتشار نامه جعلی منسوب به حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در یکی از سایت‌های اینترنتی و نیز دستکاری نامه بسیج با فتوشاپ توسط یک خبرگزاری مشهور،‌این‌بار عده‌ای در یک اقدام ناشیانه به تصویرسازی نامه‌ای پرداخته‌اند که مدعیند صادق محصولی، ‌وزیر کشور به رهبر انقلاب نوشته است.

در این نامه سراسر جعلی، ادعا شده که صلاح‌دید رهبری ابقای محمود احمدی‌نژاد در سمت ریاست جمهوری بوده و به همین منظور نتیجه‌ای اعلام شده و سپس آمار واقعی 42 میلیون مجموع آراء، آرای موسوی 19 میلیون، آرای کروبی 13 میلیون،‌آرای احمدی نژاد 7/5 میلیون و آرای رضایی 8/3 میلیون اعلام شده است،‌اما ناشی‌گری‌های طراح این تصویر به قدری آشکار است که جای تردید برای جعلی بودن آن باقی نمی‌گذارد.

به نظر می‌رسد در حالی که رهبر انقلاب پیش از انتخابات بارها اعلام کرده بودند در انتخابات نظر حمایتی نسبت به هیچ یک از کاندیداها ندارند، اقدامات برخی حامیان دولت و طرح ادعاهای خلاف واقع آنان در این باره، زمینه را برای اقدامات شایعه‌سازان و جاعلان فراهم کرده بود.

فارغ از فقدان شماره نامه و امضای چنین نامه مهمی! توسط شخص گمنامی به نام کاظمی‌نژاد به نمایندگی از محصولی، سازنده این نامه حتی نتوانسته ارقام آرای مأخوذه را به درستی با هم جمع کند و از همین رو، مجموع آرای مأخوذه با جمع آرای کاندیداها و آرای باطله همخوانی ندارد.
از سوی دیگر در شرایطی که بسیاری از کارشناسان مشارکت 39 میلیونی (85 درصدی) اعلام شده را دارای ابهام می‌دانند، تنظیم کننده این نامه پا را فراتر گذاشته و مجموع آرای مأخوذه را بیش از 42 میلیون یعنی 91 درصد نگاشته است.



0 نظرات:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.